9.29.2009

Tere tulemast!

E-õppe ajaveeb on avatud kõigile e-õppe huvilistele 28. sept - 16. okt 2009.

Lähtuvalt Täiskasvanud Õppija Nädala ja e-Õppe Päeva läbivast teemast - loovus ja innovatsioon, on kõik loovuse ja innovatsiooni teemalised mõttearendused teretulnud.
Kuidas teie kooliajal loovust ja innovaatilist mõtlemist toetati?
Kuidas tänapäeva hariduses loovust väärtustatakse?
Milline on innovaatiline lähenemine tänapäeva hariduses?
Millised on innovaatilised lähenemised e-õppes?

Samuti on kõigil võimalik diskuteerida e-õppe teemadel ja jagada oma häid ja vähem-häid kogemusi e-õppe vallas ning soovitada uusi lahedaid e-kursusi.

Küsimuste esitamiseks ja kommenteerimiseks klikkige sõnal kommentaarid, mille leiate kohe antud teksti alt.

1 kommentaar:

Age Rosenberg ütles ...

Siin on kuidagi vaikne sel aastal :) Tahtsin tegelikult tänada Anu Virovere loengu eest, jälgisin küll alguses natuke poole kõrvaga, aga teist poolt juba täitsa korralikult. Lapsega toimetamise kõrval oli see lapses loovuse säilitamine äärmiselt aktuaalne teema :)

Palju oli juttu kooliajast, kus see loovus saab faktiteadmiste pealesurumisega sisuliselt pärsitud. Ja jutt sellest, et päris väikest last peavad kõik geeniuseks, kui ta midagi uut ära õpib, vastab ju ka tõele. Et kuhu see kiitmine ja tunnustamine seal vahepeal siis kaob ja miks?

Meie piiga saab alles kaheseks ja seetõttu ei oska ise enda pealt kommenteerida, et kas ja kuhu kaob. Hetkel saab ta küll iga väikese edusammu eest kõvasti kiita ja pai ja kalli ja kuidagi ei kujuta ette, et miks me peaks sellise lähenemise peres lõpetama. Loodan, et ei lõpeta ka :)

Kooliaja peale mõeldes loodan jälle, et on võimalik kodus kooli loovusvaldkonna puudujäägid kuidagi katta nii, et kool endiselt huvitav tunduks. Ma täpselt ei kujuta veel ette, kuidas, aga et kui koolis antud ülesanded lapsele mõttetud tunduvad ja õpetaja ei ole suutnud neid eluliseks ja elavaks muuta, siis pakkuda see pool ise kodust juurde. Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi peaks ju ikka saama...

Unistused sellised :)